Skip to content

DTHS en Corona

In deze bijzondere tijd als gevolg van het Corona virus willen wij u graag laten weten hoe wij onze dienstverlening aan u blijven verzorgen.

Wij vinden het belangrijk om de continuïteit van onze dienstverlening  – in overleg en samen met u – zo goed mogelijk – remote – te blijven leveren zowel voor de servicedesk als voor de projecten. Hierbij willen we de veiligheid van onze medewerkers en uw medewerkers zo optimaal mogelijk beschermen. Al onze medewerkers kunnen vanuit huis werken. Concreet hebben wij de volgende maatregelen genomen:

  • De servicedesk is via de normale kanalen bereikbaar.
  • Geplande project-activiteiten worden in overleg met de klant zoveel als mogelijk remote uitgevoerd. Afhankelijk van de richtlijnen van het ziekenhuis/laboratorium kan het zijn dat go-lives moeten worden uitgesteld. Binnen de richtlijnen van het RIVM zullen wij altijd overleggen over de mogelijkheden om een go-live door te laten gaan. Dit om binnen de omstandigheden te proberen onze afspraken met onze klanten zo goed mogelijk na te kunnen komen.
  • Uiteraard houden wij ons aan de richtlijnen zoals afgegeven door het RIVM en de aanwijzingen van onze klanten naar aanleiding van het Corona virus.
  • Het hervatten van de on-site werkzaamheden gebeurt altijd in overleg met de klant.
  • Beurzen waar wij aan zouden deelnemen, zoals de Week van de Pathologie, gaan niet door en worden uitgesteld tot een later moment.
  • Geplande afspraken worden zoveel mogelijk telefonisch gevoerd of in overleg verplaatst.
  • Op dit moment hebben we geen klantenevents gepland staan die verzet hadden moeten worden.

Wij wensen u veel succes en sterkte voor uzelf, uw naasten en uw medewerkers.

Namens al onze medewerkers,

Renna Plukker

CEO

Delen:

Facebook
Twitter
LinkedIn

Meer nieuws